Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Czemu mogę wybrać tylko pojedyńczy bilet?

Odpowiedź
Najprawdopodobniej w danej kategorii cenowej nie ma już miejsc obok siebie.  

Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden bilet:
- sprawdź inne kategorie cenowe
lub
- dostępność biletów dla danego wydarzenia w innym terminie.
 

Niesąsiadujące miejsca możesz zakupić za pośrednictwem mapy obiektu.

 


Informacja zwrotna

Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

Callcenter
+48 22 591 83 83

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


Punkt Eventim ZASP
Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00