Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Jak wygląda proces składania zamówień w eventim.pl?

Odpowiedź
W serwisie eventim.pl możesz zarezerwować bilet na interesujące Cię wydarzenie kulturalne.

Krok 1: Wybierz imprezę, koncert lub spektakt.
Po odszukaniu wydarzenia w których chcesz uczestniczyć kliknij na „bilety” lub „kup bilety”.

Krok 2 – Wybierz bilety oraz termin.
Jeśli dana impreza odbywa się w więcej niż w jednym terminie możesz dokonać wyboru. Ponownie kliknij na „bilety” przy wybranym przez Ciebie terminie.
W tym kroku zobaczysz różne kategorie cenowe zawierające opis typu biletu.
Istnieją dwie możliwości wyboru biletu, które zostaną objaśnione szczegółowo w kroku 2a i 2b:
• rezerwowanie najlepszych dostępnych miejsc,
• rezerwacja z planu sali. Korzystając z tej opcji będziesz mógł wybrać miejsca na interaktywnej mapie przedstawiającej rozmieszczenie miejsc na koncercie.

UWAGA: • Wybrane bilety są rezerwowane w Twoim koszyku na 20 minut. Po tym czasie rezerwacja traci ważność. • Możesz kupić maksymalnie 8 biletów z każdej kategorii podczas jednego kroku. Jeśli chcesz zarezerwować więcej, kliknij na przycisk „kup więcej biletów” w koszyku na następnej stronie. Jeśli chcesz dużą ilość biletów (np. dla pracowników Twojej firmy lub uczniów, studentów prześlij nam wiadomość na adres: b2b@eventim.pl

Krok 2a. – Rezerwacja biletów

Krok 2a – Rezerwowanie najlepszych dostępnych miejsc.
W czasie zamawiania, najlepsze miejsca są rezerwowane automatycznie dla wybranej kategorii. Dla większości imprez można (tak jak w kinie) wybrać swoje miejsca z interaktywnej mapy obiektu (patrz krok 2b – zamawianie z mapy obiektu).

Krok 2b – Rezerwowanie miejsc z planu sali.
W przypadku większości imprez możesz wybrać swoje miejsca bezpośrednio z interaktywnej mapy obiektu.

Uwaga: jeżeli masz aktywne blokowanie wyskakujących okienek musisz je dezaktywować. Aby móc skorzystać z mapy obiektu musisz mieć zainstalowany program Java. Możesz go pobrać za darmo ze strony java.com.

W oknie, które się otworzy możesz zobaczyć plan sali. W oknie nawigacyjnym możesz powiększać i zmniejszać wybrany obszar.

Wybierz swoje miejsca klikając w kolorowe, wyróżnione pola (kategorie cenowe są umieszczone w legendzie po prawej stronie).

Jeżeli na dane wydarzenie jest możliwość zakupu biletu ulgowego, to możesz na wybrane bilety „nałożyć” rabat wybierając „pokaż zaznaczenie” (przycisk na grantaowym pasku, pod planem sali). Aby potwierdzić swoje zamówienie kliknij na symbol koszyka.

Krok 3 – Koszyk zakupowy.
Jak w prawdziwym sklepie możesz gromadzić różne artykuły w swoim koszyku zanim zapłacisz za nie w kasie. Pojedyncze pozycje mogą być przenoszone z koszyka w dowolnym momencie. W każdej chwili masz dostęp do swojego koszyka. Wystarczy kliknąć w jego ikonkę na górze strony. W pasku statusu pokazana jest liczba dotychczas zarezerwowanych biletów i aktualna kwota. Kiedy będziesz zadowolony z zawartości koszyka, aby kontynuować kliknij przycisk „przejdź dalej”.

Krok 4 – Logowanie / rejestracja.
Jeżeli masz już konto w serwisie eventim.pl wpisz login i hasło oraz zatwierdź wprowadzone dane. * Jeżeli zapomniałeś swojego hasła kliknij na „przypomnienie hasła”. Na adres mailowy, z pomocą którego się rejestrowałeś otrzymasz wiadomość z dalszymi instrukcjami jak zmienić hasło.

Jeśli nie posiadasz konta w serwisie eventim.pl, zaznacz opcję: jestem nowym klientem.

Krok 5 – Inforamcje o dostawie.
Dostępność metod przesyłki zależy od wybranego wydarzenia oraz od czasu, jaki pozostał do imprezy.
Jeżeli dla wybranej imprezy jest dostępnych kilka rodzajów metody dostarczenia biletów wybierz dla siebie tą która jest dla Ciebie najdogodniejsza.

Wybierz metodę doręczenia biletów (odbiór, przesyłka…) i podaj niezbędne dane. Kliknij na przycisk poniżej aby kontynuować.

Krok 6 – Informcje o płatności.
Po prawej stronie pojawi się teraz wybrana metoda przesyłki. W przypadku gdy będziesz chciał ją zmienić, kliknij na link „zmień” znajdujący się obok.

W głównym oknie zobaczysz teraz możliwe metody płatności.

Jeśli chcesz wpisać adres do faktury (inny niż adres doręczenia np. adres firmy), zaznacz tę opcję. Adres do faktury będzie do podania w następnym kroku. Aby potwierdzić swój wybór kliknij przycisk pod wybraną przez siebie metodą płatności.

Krok 7 – Informacje o fakturze (opcjonalnie)
W przypadku gdy ustaliłeś już jakikolwiek adres (do faktury lub doręczenia) będą one wyświetlone do wyboru. Kliknij na adres aby wypełnić wymagane pola i potwierdź klikając przycisk poniżej.

Krok 8 – Podsumowanie zamówienia.
W tej części procesu składania zamówień zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia zawierające: • koszty wysyłki,
• Twoje dane,
• adres dostarczenia,
• sposób zapłaty.
Sprawdź je uważnie. Aby zakończyć zamówienie kliknij na „złóż zamówienie”. Wraz z tym krokiem Twoje zamówienie staje się wiążące.

Krok 9 – Potwierdzenie zamówienia.
Jesli płatność za zamówienie została dokonana poprawnie, otrzymasz wiadomość e-mail, potwierdzającą złożenie zamówienia. Wiadomość ta będzie zawierała m.in. numer zamówienia oraz szczegółowe informacje dotyczące zamówienia.

Zamówienia złożone:
z dostawą Pocztą Polską lub DHL są przez nas wysyłane tak szybko jak to tylko możliwe.
odbiorem w Punkcie Eventim (Al. Jerozolimskie 25, Warszawa), możesz odebrać w dogodnym dla Ciebie terminie. Pamiętaj by udając się po odbiór wziąść ze sobą numer zamówienia, kod odbioru lub 4 ostatnie cyfry karty kredytowej.
• z wybrana opcją print@home (wydrukuj swoje bilety), możesz wydrukować w dogodnym dla siebie momencie. Dodatkowy przycisk będzie widoczny w serwisie eventim.pl w sekcji „moje bilety”.


Informacja zwrotna

Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

Callcenter
+48 22 591 83 83

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


Punkt Eventim ZASP
Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00