Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Odpowiedź
Chcemy by proces realizacji Twojego zamówienia był jak najbardziej przejrzysty i dlatego oferujemy Ci możliwość sprawdzenia jego statusu po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej.
Okno logowania znajduje się w prawym górnym rogu strony.

 
Po zalogowaniu należy przejść do zakładki „Historia zamówień/Twoje zamówienia”
Po wejściu w zakładkę możesz przeglądać swoje zamówienia.

• Status „Rezerwacja” – oznacza to, że rezerwacja Twojego zamówienia zakończona została sukcesem i zostanie przekazana do realizacji najszybciej jak to możliwe.

• Status „ W realizacji” oznacza, że zamówienie jest realizowane i zostanie wysłane do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

• Status „ Gotowe do wysłania” oznacza, że zamówienie jest w trakcie realizacji lub zostało wysłane. Pracujemy nad tym by na stronie były przedstawione dalsze statusy realizacji. W celu uzyskaniu pełniejszych informacji na temat stutusu prosimy o kontakt z Customer Service. Po przesłaniu maila na aders info@eventim.pl z numerem zamówienia otrzymasz aktualny status zamówienia.


• Status „Anulowane” oznacza, że rezerwacja nie powiodła się i nie zostanie przekazana do realizacji.  
Zamówione bilety wraz z paragonem wysyłamy Pocztą Polska lub kurierem.
 
Wszystkie prawidłowo zarezerwowane i opłacone w terminie zamówienia realizujemy, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, tak szybko jak jest to możliwe. Maksymalnie w ciągu kilku tygodni - o ile termin wydarzenia na to pozwala.

Informacja zwrotna

Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

Callcenter
+48 22 591 83 83

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


Punkt Eventim ZASP
Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00