Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Czy poprawnie złożyłem zamówienie?

Odpowiedź
Jeśli nie jesteś pewien czy poprawnie złożyłeś zamówienie, możesz sprawdzić to na dwa sposoby:
1.Mój eventim
W zakładce „Mój eventim”, masz możliwość sprawdzenia aktualnego stanu Twojego zamówienia.
Okno logowania do „Mój eventim” znajduję się w prawym górnym rogu naszej strony domowej.
Po zalogowaniu z użyciem nazwy użytkownika i hasła należy przejść do zakładki „Historia zamówień/Twoje zamówienia”

Po wejściu w zakładkę możesz przeglądać swoje zamówienia i ich aktualny status:

  • Status „Rezerwacja” – oznacza to, że rezerwacja Twojego zamówienia zakończona została sukcesem i zostanie przekazana do realizacji najszybciej jak to możliwe.
  • Status „W realizacji” oznacza, że zamówienie jest realizowane i zostanie wysłane do Ciebie najszybciej jak to możliwe.
  • Status „Wysłane” oznacza, że przesyłka z zamówieniem została nadana lub jest gotowa do odbioru w punkcie Eventim.
  • Status „Anulowane” oznacza, że rezerwacja nie powiodła się i nie zostanie przekazana do realizacji.
  • Szczegóły zamówienia, adres wysyłki i dane do faktury Twojego zamówienia możesz sprawdzić klikając na numer zamówienia.

       

  • 2. Potwierdzenia pocztą elektroniczną:
    Prosimy o sprawdzanie każdorazowo wiadomości email z potwierdzeniem zamówienia.
    Wiadomość jest generowana automatycznie i powinna być dostarczona ciągu godziny.

  • Informacja zwrotna

    Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

    Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

    Callcenter
    +48 22 591 83 83

    Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


    Punkt Eventim ZASP
    Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

    Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00