Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Jak moge zapłacić za zamówienie składane w eventim.pl?

Odpowiedź
Rodzaje płatności zależne są od:
- wyboru metody dostarczenia biletów,
- daty wydarzenia,
- indywidualnych wymogów organizatorów wydarzeń.
 

Dostępne metody płatności w eventim.pl:

KARTA KREDYTOWA - Visa lub Euro - Mastercard
Aby zapłacić za pomocą karty kredytowej wybierz odpowiednią kartę (Visa lub Euro - Mastercard), a następnie wypełnij wszelkie dane niezbędne do wykonania przelewu.
Należna suma zostanie pobrana z Twojej karty kredytowej.
W przypadku błędu w płatności zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailem.

Zwykły przelew
Po złożeniu rezerwacji na stronie www.eventim.pl otrzymasz mail potwierdzający rezerwację wraz z instrukcją jak zapłacić tą metodą płatności.
Jeśli chcesz kupić bilet w ten sposób musisz zrobić przelew na nasze konto zgodnie z wartością biletu oraz kosztem wysyłki. Wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym.
Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. Jeśli nie otrzymamy płatności w ciągu 3 dni, rezerwacja zostanie anulowana. Nie ma możliwości wydłużenia czasu oczekiwania na płatność.

Płatności Dotpay
Dzięki płatnościom Dotpay możesz zapłacić szybkim przelewem z Twojego banku (obecnie dostepne przelewy to:
mBank, Multibank, Płace z Inteligo, Przelew24 (BZWBK), Pekao24, Millennium Bank, Kredyt Bank, Lukas Bank, iPKO (PKO BP), Alior Bank, BGZ, CityHandlowy, Polbank, Kredyt Bank).

Po dokonaniu rezerwacji:
- zobaczysz duży przycisk z logo "dotpay" na górze strony z potwierdzeniem.
- kliknij ten przycisk i sfinalizuj płatność na stronie Dotpay. Płatności musisz dokonać natychmiast, ponieważ link do płatności zostanie automatycznie usunięty po wyjściu ze strony.
Jeśli płatność nie zostanie wykonana od razu, Twoja rezerwacja wygaśnie, a bilety nie zostaną zamówione i wrócą do puli biletów dostępnych dla wszystkich klientów.
Jeśli nie dokonasz zapłaty w ciągu 22 minut, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Do wartości zamówienia zostanie doliczona opłata serwisowa w wysokości 3% (nie wliczając dodatkowych opłat np. za wysyłkę).

Informacja zwrotna

Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

Callcenter
+48 22 591 83 83

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


Punkt Eventim ZASP
Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00