Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Co oznacza " Brak dostępnych biletów"?

Odpowiedź

Komunikat „ Brak dostępnych biletów” oznacza, że bilety dostępne w Eventim zostały już sprzedane.

Dołożymy wszelkich starań aby pozyskać dodatkową pulę biletów. Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony internetowej. Komunikat ten także wyświetlany jest gdy sprzedaż dobiega końca. Jako, że nie można wykluczyć dostępności biletów w lokalnych punktach sprzedaży nie określamy Biletów jako „ wyprzedane”.


Informacja zwrotna

Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

Callcenter
+48 22 591 83 83

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


Punkt Eventim ZASP
Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00