Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Jakie korzyści daje mi logowanie w "mój Eventim" ?

Odpowiedź
„Mój Eventim” to konto użytkownika serwisu eventim.pl.
Możesz z niego korzystać po zalogowaniu się w eventim.pl. Okno logowania/rejestracji znajduje się w prawym górnym rogu strony.

Dzięki „Mój Eventim” możesz wykonać szereg operacji szybko i samodzielnie, np. zmienić hasło lub sprawdzić historię zamówień.

„Mój Eventim” składa się z następujących sekcji:

Moje bilety.
W tej częsci możesz sprawdzić historie Twoich zamówień online.

Newsletter i Ticket Alarm
Możesz zapisać się na spersonalizowany newsletter, dzięki któremu będziesz otrzymywać informacje o ulubionych gwiazdach. Dzięki opcji „Ticket Alarm”, otrzymasz powiadomienie o występach Twojego ulubionego artysty w momencie gdy zostanie wyznaczona data jego występu.

Obserwowane i lista życzeń
Po zaznaczeniu tej opcji, zostaniesz poinformowany o interesującym Cię koncercie, ciekawej imprezie. Lista życzeń pomoże Ci poinformować Twoich bliskich i przyjaciół oraz znajomych o koncertach, imprezach w których chciałbyś wziąść udział. Lista życzeń pomoże im sprawić Ci wymarzony prezent.

Moje dane
W „Mój Eventim” możesz samodzielnie sprawdzić dane jakie są przypisane do Twojego profilu oraz wprowadzić niezbęde dane.

Zmień hasło
Jeśli chciałbyś zmienić hasło do serwisu eventim.pl, skorzystaj samodzielnie z opcji „zmień hasło”.


Informacja zwrotna

Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

Callcenter
+48 22 591 83 83

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


Punkt Eventim ZASP
Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00