Pomoc i kontakt

FAQ Eventim zostało stworzone aby pomóc Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Po prostu wpisz swoje pytanie lub wyszukiwaną frazę poniżej:

Pytanie

Nie otrzymałem przesyłki z biletami.

Odpowiedź

Aby uczynić proces realizacji zamówień jak najbardziej przejrzystym, oferujemy możliwość przeglądu statusu zamówień po zalogowaniu. Okno logowania znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony domowej.

Po zalogowaniu z użyciem nazwy użytkownika i hasła należy przejść do zakładki „Historia zamówień/Twoje zamówienia”

Po wejściu w zakładkę możesz przeglądać swoje zamówienia i ich aktualny status:
• Status „Rezerwacja” – oznacza to, że rezerwacja Twojego zamówienia zakończona została sukcesem i zostanie przekazana do realizacji najszybciej jak to możliwe.
• Status „ W realizacji” oznacza, że zamówienie jest realizowane i zostanie wysłane do Ciebie najszybciej jak to możliwe.
• Status „Wysłane” oznacza, że przesyłka z zamówieniem została nadana lub jest gotowa do odbioru w punkcie Eventim.
• Status „Anulowane” oznacza, że Rezerwacja nie powiodła się i nie zostanie przekazana do realizacji.

Szczegóły zamówienia, adres wysyłki i dane do faktury Twojego zamówienia możesz sprawdzić klikając na numer zamówienia.

Zamówione bilety wysyłamy wraz z listem przewozowym Pocztą Polską lub kurierem.

Wszystkie prawidłowo zarezerwowane i opłacone w terminie zamówienia staramy się wysłać tak szybko jak jest to możliwe. Jeśli termin imprezy jest odległy może się zdarzyc ze bilety będą wysłane nieco później (w ciągu 2-4 tygodni od złożenia).
Jeśli Twoje bilety nie dotarły do Ciebie w ciągu max 4 tygodni od złożenia zamówienia lub 3-5 dni do imprezy prosimy o kontakt z Obsługą Klienta telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy abyśmy mogli zwrócić się do poczty/firmy kurierskiej o wyjaśnienia.


Informacja zwrotna

Czy informacja wyświetlona powyżej była pomocna?

Jeżeli masz jakie kolwiek dalsze pytania, prosimy użyć opcji wyszukiwania lub wysłać maila na Obsługa klienta.

Callcenter
+48 22 591 83 83

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00


Punkt Eventim ZASP
Al. Jerozolimskie 25 Warszawa

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 19:00